суботу, 28 квітня 2018 р.

«Бібліотечна лікарня-лікуємо книги разом»


Я - лікар книжковий. Я книги лікую,

Я хворі сторінки їм ремонтую.
Мої пацієнти – дрібні із дірками.
Кому з вас погано – ходімо із нами!
Я дам вам сорочку з паперу і клею,
Щоб книги зцілились, в лікарні усе є.

Книжки зустрічають нас у ранньому дитинстві і ведуть усе життя. Вони стають нашими вірними друзями, змушують нас працювати, без упину вдосконалюватися, щоб ми могли стати справжніми людьми. Книги – як люди: народжуються, живуть, старіють. Як і люди можуть хворіти. А захворівши потребують лікування
 «Бібліотечна лікарня - лікуємо книги разом»  створена задля того, аби виховувати у дітей любов, повагу, дбайливе ставлення до книги; навчити дітей правильно користуватися книгою, гігієні читання; ознайомити дітей з основами палітурної справи, зі складовими частинами книги.







Книжка скаржилась Дарині:
 -Я у тебе не в пошані.
Звідкіля це на мені
Плями сині та масні?
Подивися, от сторінка:
Намальована хатинка,
 Під хатинкою маля,
 І написано: „ Це я”.
А за дві сторінки далі – різні звірі небувалі:
 сині, жовті, та рябі,
 що не снилися тобі.
 Люди кажуть:
 - Ой, чи я ти!?
Як тебе тепер читати?
Скільки ми читали книг,
 А не бачили таких!

Немає коментарів:

Дописати коментар